13/1/08

Εγχείρηξη


Κάθε φορά που βγάζω το μολύβι κι είμαι έτοιμος να γράψω...

Βαθιά αναπνοή του χειρούργου πριν από μια δύσκολη επέμβαση ακριβείας, στο κεφάλι μου. Η τριαξονική τρομογραφία, μου δείχνει το χθες, το τώρα, το μετά.

Διάγνωση: εσωτερική εγκεφαλική χρωμοραγία, με μελανώματα στη σκέψη κι έναν ονειροήθη όγκο. Κατάσταση που χρειάζεται άμεση χειρουργική επέμβαση!

Αρχίζω, με μια βαθιά τομή στον φλοιό με το δεξί, ενώ τ’ αριστερό κρατά λαβίδα μ’ αποστειρωμένη γάζα να σκουπίζει το μελάνι που τρέχει... το κέντρο της σκέψης μελανοραγεί, το σκουπίζω γρήγορα και βγάζω με προσοχή λέξεις πριν λιώσουν, όπως,

ζω, αισθάνομαι, φαντάζομαι, ερωτεύομαι, ονειρεύομαι...κάνω μια τομή των δύο εκατοστών, χρώματα αναπηδούν και μου λεκιάζουν την άσπρη ποδιά και το πρόσωπο,

τα σκουπίζω με μια νέα γάζα γύρω από την επίμαχη περιοχή και το πρόσωπο μου με το μανίκι... η χρωματοραγία δεν σταματά. Η ποδιά μου σε λίγο θα είναι έτοιμη για εικαστική επίδειξη με τίτλο ¨αφηρημένη άνοιξη που χτύπησε στον άσπρο τοίχο¨.

Η χειμερία νάρκη με κρατά νηφάλιο και τους παλμούς σταθερούς σε χαμηλά επίπεδα.

Το εγχείρημα της εγχείρησης επίπονο όταν το νυστέρι- μολύβι, ακουμπά τις θύμισες, αυτό είναι το κέντρο της φλεγμονής των αναμνήσεων, πρέπει να αφαιρεθεί προσεχτικά γιατί επηρεάζει το τώρα και το ύστερα.

Το στάδιο απαιτεί μια τοπική λοβοτομή με προσεκτικές κινήσεις ακριβείας για να μην τραυματίσω τα ονειρικά κέντρα που το περιστοιχίζουν...

Το τηλέφωνο κτυπά! Πλημμυρισμένος χρώματα, λέξεις κι ένα μολύβι καρφωμένο στο κεφάλι, σηκώνω ασυναίσθητα τ’ ακουστικό ...

Φωνή γυναίκας: είμαστε από την τάδε τράπεζα.... συγχαρητήρια, πάρτε μια πιστωτική κάρτα !

Απάντηση εμού: ασυναρτησίες και γρυλίσματα (τύπου αυτοεξορκίζομαι γ@μω την τρέλα μου..@#*&!)

Φωνή γυναίκας: Ωχ! (φρίκης, άμεσο κατέβασμα ακουστικού!)

Ακολουθεί τηλεφωνικός μακρόσυρτος τόνος αποσύνδεσης...

Το ηλεκτρικό γράφημα στον παλμογράφο, μια ευθεία...

Άδειος από χρώματα και λέξεις.... καλλιτεχνικά νεκρός!

Ένα φυτό με πιστωτικό όριο και κάρτα!

Έτοιμος ν΄ αγοράσω το αύριο και να το αποπληρώσω μεθαύριο

Τώρα θα καθαρίσω τα χρώματα και τις λέξεις από το πάτωμα...του τετραδίου....